UFO widywane na granicy z Chinami wzbudza zaniepokojenie rządu indyjskiego

Kategorie: 

Obserwacja niezidentyfikowanego obiektu nad granicą chińsko-indyjską

Już od jakiegoś czasu dochodzi do przypadku licznych obserwacji niezidentyfikowanych obiektów latających, jakie są obserwowane na granicy z Chinami, w okolicy miejscowości Ladakh. Od dawna dochodzi tam do obserwacji dziwnych jasnych obiektów. Widuje się je zarówno w nocy jak i za dnia. Niektóre nagrania przedstawiają obiekty przypominające w kształcie jakieś istoty. Widuje się też setki sferycznych jasnych obiektów. Przypominają one zjawisko zwane kulami orbs.

 

Obserwacje trwają już od jakiegos czasu i zwróciły uwagę hinduskiej obrony powietrznej. Mnogość form obserwacji zadziwia a ich częśtotliwość każe wyciągać wniosek, że jest jakaś przyczyna wzmożonego ruchu na niebie świateł nieznanego pochodzenia.

Armia indyjska klasyfikuje te obserwacje, jako możliwe manifestację chińskiej techniki wojskowej. Obiekty klasyfikowane są wstępnie, jako "bezzałogowce" nowego typu. Wojskowi starają się katalogować takie przypadki i w ciągu miesiąca zarejestrowano ponad 100 wydarzeń klasyfikowanych, jako obserwacje niezidentyfikowanych obiektów latających.

Indie zamierzają podnieść problem UFO na poziom rozmów dyplomatycznych z Chinami. Pojawiają się różne teorie odnośnie miejsca skąd mogą wylatywać te obiekty. Uważa się, że jest to jakieś centrum badawczo rozwojowe zwane chińska Strefa 51. Niektórzy sugerują, że na obszarze Himalajów znajdują się wejścia do podziemnych baz UFO i dlatego właśnie tam dochodzi do dużej ilości obserwacji. Na temat możliwych baz wypowiadają się nawet rządowi oficjele.

Ilość obserwacji niezidentyfikowanych obiektów latających zauważanych ostatnio nad terytorium Indii rośnie bardzo szybko. Niektóre z nagrań, jakie udaje się wykonać pokazują rzeczy niebywałe, jak powyższe nagranie. Teraz pozostaje odpowiedzieć na pytanie, czy to zaawansowana technologia wojskowa Chin, czy też emanacja istnienia w Himalajach jeszcze jakiegoś nieznanego powszechnie lokatora.

 

 

 

Źródłohttp://indiatoday.intoday.in/story/unidentified-flying-objects-ufo-seen-in-ladakh-jammu-and-kashmir-by-indian-army-itbp/1/227372.html

Ocena: 

5
Średnio: 5 (1 vote)
loading...

Komentarze

Portret użytkownika Mango

Ja tam raczej mysle ze to ufo

Ja tam raczej mysle ze to ufo predzej niz nasza technologia.
Fakt mamy postemp ale napewno nie taki.
Przeciez oni tu prawdopodobnie byli dlugo dlugo przed nami i bylo spoko.
Jakas rasa nas stworzyla ulepszyla i teraz ignoranckie trole mysla ze sa jedyni wlasciwi na tej planecie i wogule w kosmosie.
To sie nazywa super ego bez kitu.
Troche pokory do Tego Co Jest ludzie.
Ci lepiej rozwinieci od nas maja ubaw po pachy.
Pewnie dlatego nie chca sie ujawniac tak ofen.
Pozatym kto by chcial wchodzic do zoo gdzie kazda malpa ma strzelbe?
Wielu ludzi nie jest mentalnie gotowych na otwarty kontakt bo nie potrafia kochac... 
prawdziwie kochac siebie i innych ( w tej kolejnosci).
Poziom swiadomosci musi zostac podniesiony.
Koedy wreszcie ludzkosc wydorosleje...

Portret użytkownika samten

Mam podobne spostrzeżenia jak

Mam podobne spostrzeżenia jak Roobaczkowa. Tyle tylko że Meksykowi dużo brak do mocarstwa i sądze że jak państwa jak to były by w posiadaniu takich technologii to dużo więcej by 'wyciekło' i by było wiadomo z racji powszechności zjawiska. Podobno jedna z inskrypcji Majów mówi o powrocie 21.12 jednego z Bogów. Też Meksyk...

Portret użytkownika Homo sapiens

Skoro indie i słowiańskie

Skoro indie i słowiańskie Vedy to wyjaśnijmy parę spraw ! Niektóre wiadomości podane tu mogą niektórych zadziwić ! Vedy opowiadają o Jdnym Bogu ! Oraz o ofierze z "pierwotnego człowieka" !!! Coś wam to mówi ?! W pierwotnym hindiuzmie nie ma inkarnacji !
 
VEDA (weda) (sanskr. wiedza) – określenie każdego z czterech zbiorów
tekstów (sammhitā): RRg-veda (wiedza hymnów), Sāma-veda (wiedza śpiewu
liturgicznego), Yajur-veda (wiedza formuł ofiarnych) i Atharva-veda
(najpóźniej zaliczony do kanonu zbiór zawierający w większości formuły
magiczne); w rozumieniu szerszym: nazwa całej literatury śruti (dosł.
zasłyszanej, czyli objawionej), w której skład wchodzą brāhmaòa, āraòyaka i
upanissad.
 
Choć teksty sammhit mają charakter religijny (henoteistyczny), refleksja
filozoficzna obecna jest już w najwcześniejszych tekstach RRg-vedy. W hymnie
X 164 występuje po raz pierwszy idea „jednego bytu” (ekamm sat). Hymn X 81
mówi o jednym stwórcy wszechświata (viśvakarman). Purussa-sūkta (hymn X
90) opisuje ofiarę z pierwotnego człowieka (purussa), utożsamianego ze stwórcą
(Prajāpati). W skierowanym do „nieznanego boga” Hiraòyagarbha-sūkta
(hymn X 121) mowa jest o „złotym kiełku” (hiraòya-garbha), z którego
powstał świat. Ostatni wers hymnu X 121 sugeruje, że tym nieznanym bogiem
jest stwórca (Prajāpati). Najczęściej komentowany jest Nāsādīya-sūkta (hymn
X 129), stawiający pytania o początek istnienia.
Treść hymnów wedyjskich znacznie odbiega od późniejszych idei
hinduizmu. Brak w nich twierdzenia o iluzoryczności świata oraz o wielości
aktów kreacji i zniszczenia, nieznana jest też nauka o transmigracji dusz.
Wielość bogów ukazana jest jako mnogość manifestacji jednego,
niepoznawalnego bytu. Całym stworzeniem rządzi jedno prawo (rrta),
obejmujące w równym stopniu naturę, jak i moralne postępowanie człowieka. W centrum zainteresowania leży ofiara, rozumiana jako sposób spłacenia
potrójnego długu (rròa-traya): bogom, mędrcom i rodzinie.
 
Najstarsze teksty ved pochodzą zapewne z czasów poprzedzających
przybycie Arjów na subkontynent ind. (poł. drugiego tysiąclecia przed Chr.),
najmłodsze powstały ok. VI w. przed Chr. Teksty ved uważane są za najwyższy i
niepodważalny autorytet hinduizmu, choć obecnie nie odgrywają w nim
wielkiej roli. Spośród sześciu systemów ortodoksyjnych (ssadd-darśana) jedynie
vedānta bezpośrednio czerpie inspirację z Upaniszad.
Żródła:
Czterdzieści pieśni Rigwedy (tłum. S. F Michalski), Wwa 1912
(Historia literatury staroindyjskiej, Wwa 2004, 25–80); Rigveda (tłum. T. J.
Jelizarenkova), I–III, Mwa 1989–1999; Z hymnów Rigwedy. Bogowie trojga
światów (tłum. C. Galewicz, H. Marlewicz), Kr 1996; M. Zięba, Powstanie
świata według Rygwedy, Mo 1996; Atharwaweda. Hymny wybrane (tłum. H.
Marlewicz, C. Galewicz), Kr 1999.

Los dał ludziom odwagę znoszenia cierpień.-Rzeczą człowieka jest walczyć, a rzeczą nieba – dać zwycięstwo.

Portret użytkownika Gares

Mi to jwygląda jak coś w

Mi to jwygląda jak coś w kształcie samolotu z jakimś dziwnym napędem, gdzie być może te światła, to źródła jakiegoś ciepła z tego nowego napędu. Tak mi to wygląda i tak może mi się wydawać.

Strony

Skomentuj