Od kilku dni w telewizji pojawia się dziwna reklama z datą 21.12.2012

Kategorie: 

Dziwna reklama w polskiej telewizji

Jak zauważyło wielu użytkowników naszego portalu od kilku dni trwa dziwna kampania reklamowa. W normalne bloki reklamowe wpleciony jest kilkusekundowy filmik z wyeksponowaną dobrze wszystkim znaną datą 21.12.2012 oraz eksplodującą planetą.

 

Cześć osób sugerowała, że może to być jakaś forma propagowania bodźców podprogowych.  Przekaz nie jest jasny a centralne wyeksponowanie kluczowej daty wskazuje na jakiś związek z teorią końca świata. Jest to oczywiście popkulturowy koniec świata, a datę tą próbował już konsumować Hollywood, więc dlaczego nie miałby tego zrobić rodzimy rynek reklamowy. Wydano całkiem spore pieniądze na niejasną kampanię w wielu telewizjach jednocześnie. Za tym z pewnością coś stoi.

Cała reklama na razie trwa około 5 sekund, ale z dużym prawdopodobieństwem wkrótce dowiemy się, co stało się potem. Czcionka, jaka została użyta do stworzenia daty przypomina tą, jaką używa jedna z sieci elektromarketów. Na tym etapie reklama jest na tyle tajemnicza, że może to być zarówno żart, eksperyment socjologiczny czy też po prostu zapowiedź tego, że już 21 grudnia 2012 jedna z sieci handlowych zaproponuje wystrzałowe promocje. 

 

 

 

 

Ocena: 

2
Średnio: 2 (1 vote)
loading...

Komentarze

Portret użytkownika Rasta4Peace

Jak można pisać taką głuote

Jak można pisać taką głuote że Majowie jakiś konieć świata przewidzieli.. Niewiem czy to forma trollowania czy poprostu głupota ludzka, zanim kto kolwiek uwierzy w brednie amerykanów prosze o sprawdzenie słów Don Alejandra, głownego przedstawiciela Majów obu ameryk, wtedy pisać co majowie przewidują na grudzień 2012 oraz na przyszłe lata.

V.i.P.
~~ Victoria Is Peace ~~

Portret użytkownika dimacz

Też to widziałem. tzn nie

Też to widziałem. tzn nie widziałem ale słyszałem w RMF. Bardzo krótki przerywnik podczas reklam. Jakiś facet mówił: "a jednak majowie mieli rację, 21 grudnia czeka nas koniec świata" i koniec rekalmy. 

Portret użytkownika Radosław

Podobna sytuacja z końcem

Podobna sytuacja z końcem świata miała miejsce w latach 90. Ludzie ogłupieni informacją o końcu świata brali kredyty na spełnienie marzeń, bo przecież i tak nie trzeba będzie spłacać. Później posypala się fala samobójstw. Myślę, że ta reklama teraz to taki sam chwyt mający na celu wymanipulowanie kupna czegokolwiek w tym sklepie elektronicznym, to coś w stylu " Kup sobie ten bajerancki telewizor za 5 tys. na raty, przecież będzie koniec świata nic nie będziesz musiał spłacać."

Strony

Skomentuj